5 Ekim 2011 Çarşamba

Hapishane İşi Şık Bir Kolye

4 yorum:

  1. harika bir kolye olmuş... ben sizin blogunuzdaki hapishane işlerini çok beğendim ve denemeye çalıştım. ancak boncukların arasından kullandığım ip gözüküyor biraz. sizinkiler de bu tarz bir sıkıntı yok. ne yapmam gerekir acaba. bebegimincicileri.blogspot.com
    bebegimincicileri@hotmail.com

    YanıtlaSil
  2. harika bir kolye olmuş... ben sizin blogunuzdaki hapishane işlerini çok beğendim ve denemeye çalıştım. ancak boncukların arasından kullandığım ip gözüküyor biraz. sizinkiler de bu tarz bir sıkıntı yok. ne yapmam gerekir acaba. bebegimincicileri.blogspot.com
    bebegimincicileri@hotmail.com

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle teşekkür ederim. Bu tekniği uygularken birkaç denemeden sonra ancak istediğimiz gibi bir ürün çıkıyor. Biraz sıkı yapmak sorunu çözecektir. Bir önemli noktada hangi renk boncuk kullanıyorsak o renk ip kullanmakta yarar var.Kolay gelsin :)

      Sil